MEDEWERKER COMPLIANCE & REGISTRATIE (BTW)
Omschrijving

BTW-INSTITUUT is een jong, dynamisch en ambitieus kantoor gespecialiseerd in btw. Wij adviseren zowel nationale als internationale cliënten op het gebied van omzetbelasting. Ook verzorgen wij compliance werkzaamheden op btw gebied en treden wij op als vertegenwoordiger.

BTW-INSTITUUT is al bijna 20 jaar hét kantoor waar onze klanten met al hun vragen op het gebied van btw terecht kunnen. Wij doen met veel plezier en betrokkenheid ons werk, nu én in de toekomst. Veel klanten die hun btw-werk aan ons uitbesteden zijn al jaren verbonden aan ons kantoor. Wij bedienen iedere onderneming, ongeacht de omvang. Elke klant is uniek en daarom bieden wij maatwerk aan, daar ligt onze kracht.

BTW-INSTITUUT is actief op het gebied van advisering, procesvertegenwoordiging en fiscaal vertegenwoordiging. Tevens verzorgen wij btw-scans, btw-aangiften, diverse lezingen en cursussen.

Ons doel is het streven naar een zo hoog mogelijke kwaliteit en tevreden klanten. Kwaliteit is de motor van jou en ons succes, de daaruit voortvloeiende omzet is het gevolg van onze inspanning.

Jouw rol
  • Jij hebt (bijna) direct zelf klantcontact en bent in charge voor je eigen klanten portefeuille. Uiteraard wordt je hierin begeleid en opgeleid.
  • Je verzorgt btw registraties en vraagt vergunningen aan voor (met name) buitenlandse ondernemingen die in Nederland omzetbelastingplichtig zijn en voor Nederlandse ondernemingen die zich in het buitenland dienen registeren voor de btw.
  • Je bereidt aangiftes voor, stelt kritische vragen en zorgt voor de tijdige indiening van de btw aangifte, btw gerelateerde aangiften en verricht je aanvullende aangifte gerelateerde werkzaamheden.
  • Je hebt contact met de belastingdienst stelt bezwaren op en behandelt vragenbrieven af.
  • Je assisteert klanten bij boekenonderzoeken.
  • Je signaleert btw risico’s bij jouw klanten en pakt dit actief op.

Bij BTW-INSTITUUT krijg je de kans om onze internationale compliance en fiscale vertegenwoordiging praktijk over de gehele breedte te leren kennen. Verder krijg je al snel eigen verantwoordelijkheden en de mogelijkheid om jezelf te blijven ontwikkelen.

Wat vragen wij
  • Je bent leergierig en bereid om kennis op te doen op het gebied van btw en compliance
  • Bij voorkeur (maar niet per sé) heb je een administratieve opleiding voltooid of hebt al werkervaring opgedaan in een soortgelijke functie of financieel administratieve functie
  • Affiniteit met btw is een pré;
  • Je werkt zelfstandig en secuur en je bent niet bang om vragen te stellen
  • Je bent een kei met cijfers en kan met Excel werken
  • Je kunt goed omgaan met samenvallende deadlines en de bijhorende drukte
  • Je bent bereid tot in drukke periodes extra uren te draaien (lees: een tandje bij te zetten)
Wat bieden wij jou
  • Een team met enthousiaste collega’s die gespecialiseerd zijn in btw (compliance en advies)
  • 30 vrije dagen (op fulltime basis);
  • Je komt in aanmerking voor een auto van de zaak;
  • Studie- en opleidingsmogelijkheden;
  • Je wordt onderdeel van een organisatie waarin de lijntjes kort zijn en waarnaast het gefocust werken ook hard wordt gelachen. Opendeurenbeleid en een persoonlijke manier van communiceren staat centraal;
  • Een marktconform salaris en uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden;
Enthousiast?

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Marie-José Heuvelman op marie-jose@btwinstituut.nl of 06-42516792. Wil je reageren? Klik op de knop 'solliciteer nu' hiernaast!

Type dienstverband
Voltijds, Deeltijds
Startdatum vacature
1 februari 2023
Looptijd vacature
Onbepaalde tijd
Industrie / Sector
Financiële diensten
Werklocatie
Amstelwijckweg 17, Dordrecht, Zuid-Holland, 3316 BB
Werktijden
28 - 40 uur per week
Basis salaris
€2500-€4500 Per maand
Geplaatst op:
14/01/2023
Geldig tot
31/03/2023
Close modal window

Functie:MEDEWERKER COMPLIANCE & REGISTRATIE (BTW)

Bedankt voor je sollicitatie. We nemen zo spoedig mogelijk contact met je op!