CONTROLLER
Omschrijving

Word jij enthousiast van gevarieerd financieel werk? Vind je het leuk om de financiële verantwoordelijkheid te dragen en ben je vastberaden om voortdurend te leren en te groeien in je rol? Blijf dan zeker lezen!

Bedrijf:

Je komt te werken bij een multimediale uitgever, marktleider in een mooie nichemarkt, actief in Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland met lokale vestigingen.  Zij streven naar succes in de voortdurende veranderende mediawereld van morgen. Het bedrijf kenmerkt zich door haar persoonlijke, flexibele en initiërende benadering, de lijnen zijn kort en de mentaliteit is hands-on.

Het kantoor is gevestigd in modern bedrijfsverzamelgebouw in Amersfoort en is daarmee goed bereikbaar vanuit bijvoorbeeld Nijkerk, Leusden, Soest, Utrecht, Veenendaal, Hilversum, Almere, Baarn, Hoevelaken of Barneveld.

Wat ga je doen?

Je voelt je als een vis in het water wanneer je met alle aspecten van een administratie werkt. Die ervaring heb je ook. Of het nu gaat om het bijhouden van complete administraties, het opstellen van jaarrekeningen of belastingaangiftes, het afstemmen met internationale administratieve leveranciers, of het verwerken van salarisadministratie, jij weet altijd je weg te vinden. Hier zijn enkele taken en verantwoordelijkheden die je zult aangaan als Controller:

  • Maken van periodieke rapportages, analyseren en verklaren van cijfers;
  • Maken van jaarrekeningen en/of de voorbereidingen daarvan voor accountant;
  • Samenstellen en verzenden van aangiften vennootschaps- en inkomstenbelasting, daar waar gewenst in overleg met onze fiscalist;
  • Verzorgen van de becon uitstelregeling;
  • Personeelszaken waaronder dossiers, contracten, actieve signalering en arbodienst;
  • Loon- en salaris verwerking;
  • Verzorgen van de liquiditeitsprognoses;
  • Mede controleren, scannen en boeken van documenten;
  • Beheer van verzekerings- en pensioen portefeuilles;
  • Eerste aanspreekpunt voor financiële partners waaronder banken, accountant en fiscalist;
  • Debiteuren- en crediteuren beheer;
  • Omzetbelastingaangiften en ICP;
  • Controle op facturaties;
  • Je rapporteert aan de directie.

In het hechte team ben je verantwoordelijk voor de correcte voering van de volledige administratie. Het is een afwisselende functie met veel vrijheid en zelfstandigheid, eigen inbreng en verantwoordelijkheid nemen is key. Dit bedrijf verwelkomt graag iemand die niet alleen bestaande taken op zich wil nemen, maar ook de drive en vastberadenheid heeft om het bedrijf in een volgende fase te brengen. Denk bijvoorbeeld aan een verder digitaliseringsproces.

Wie ben jij?
  • Je bent in het bezit van een MBO of HBO diploma in een administratieve richting;
  • Je hebt relevante ervaring in een vergelijkbare administratieve functie en je wil jezelf graag verder ontwikkelen;
  • Je hebt ervaring met de Office 365;
  • Ervaring met Account View is een pré;
  • Je bent analytisch, zelfstanding en je handelt proactief, je bent een teamplayer maar je vindt het ook fijn om zelfstandig te werken;
  • Goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden in het Nederlands. Als je kennis hebt van de Engelse en Duitse taal dan is dat een pré.
Wat krijg je?
  • Een bruto maandsalaris tussen de € 4.000 -  € 5.000 op basis van fulltime;
  • Zicht op een vaste aanstelling;
  • Afwisselende functie voor 32 uur per week met veel vrijheid, zelfstandigheid, eigen inbreng en verantwoordelijkheid;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder 25 vakantiedagen en een premievrij pensioen;
  • Een ondernemende werkomgeving, waarbij veel ruimte is voor je eigen ontwikkeling en  doorgroeimogelijkheden;
  • Er heerst een fijne ondernemende en gezellige sfeer op kantoor;
  • De mogelijkheid tot het volgen van cursussen en opleidingen.
Enthousiast?

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Marie-José Heuvelman op info@calmos.nl of 06-42516792. Wil je reageren? Klik op de knop 'solliciteer nu' hiernaast!

Type dienstverband
Voltijds, Deeltijds
Startdatum vacature
Z.s.m.
Looptijd vacature
Onbepaalde tijd
Industrie / Sector
Uitgerverij
Werklocatie
Amersfoort
Werktijden
32 uur minimaal
Basis salaris
€4000-€5000 Per maand
Geplaatst op:
30/11/2023
Geldig tot
31/03/2024
Close modal window

Bedankt voor je sollicitatie. We nemen zo spoedig mogelijk contact met je op!