MEDEWERKER COMPLIANCE & REGISTRATIE (BTW)
Omschrijving

BTW-INSTITUUT is een jong, dynamisch en ambitieus kantoor gespecialiseerd in btw. Wij adviseren zowel nationale als internationale cliënten op het gebied van omzetbelasting. Ook verzorgen wij compliance werkzaamheden op btw gebied en treden wij op als vertegenwoordiger.

BTW-INSTITUUT is al bijna 20 jaar hét kantoor waar onze klanten met al hun vragen op het gebied van btw terecht kunnen. Wij doen met veel plezier en betrokkenheid ons werk, nu én in de toekomst. Veel klanten die hun btw-werk aan ons uitbesteden zijn al jaren verbonden aan ons kantoor. Wij bedienen iedere onderneming, ongeacht de omvang. Elke klant is uniek en daarom bieden wij maatwerk aan, daar ligt onze kracht.

BTW-INSTITUUT is actief op het gebied van advisering, procesvertegenwoordiging en fiscaal vertegenwoordiging. Tevens verzorgen wij btw-scans, btw-aangiften, diverse lezingen en cursussen.

Ons doel is het streven naar een zo hoog mogelijke kwaliteit en tevreden klanten. Kwaliteit is de motor van jou en ons succes, de daaruit voortvloeiende omzet is het gevolg van onze inspanning.

Kom jij ons team versterken? Je komt terecht in een team van btw-specialisten die op een professionele en informele manier met elkaar omgaan. Samen het beste voor de klanten zoeken!

Jouw rol
  • Samen met de andere collega’s van de compliance afdeling zorg je voor een tijdige indiening van de aangiften en verricht je andere aangifte gerelateerde werkzaamheden.
  • Je verzorgt registraties voor buitenlandse ondernemingen die in Nederland omzetbelastingplichtig zijn.
  • Je berekent de omzetbelasting die verschuldigd of terug te vorderen is.
  • Je handelt correspondentie en vragenbrieven van de belastingdienst af.
  • Je assisteert bij de begeleiding van boekenonderzoeken.

Bij BTW-INSTITUUT krijg je de kans om de compliance praktijk over de gehele breedte te leren kennen.

Wat vragen wij?
  • Je hebt een administratieve opleiding voltooid of aantal jaren werkervaring opgedaan in een soortgelijke functie
  • Affiniteit met btw is een pré;
  • Je bent zelfstandig, punctueel en klantgericht;
  • Je bent een kei met cijfers
  • Je kunt goed omgaan met deadlines en bijhorende drukte
  • Je bent bereid tot onregelmatig werk
Wat bieden wij?
  • Een team zeer gedreven en deskundige collega’s
  • 30 vrije dagen (op fulltime basis);
  • Je komt in aanmerking voor een auto van de zaak;
  • Studie- en opleidingsmogelijkheden;
  • Je wordt onderdeel van een organisatie waarin een directie en persoonlijke manier van communiceren centraal staat;
  • Een marktconform salaris en uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden;
Contact

Heb je interesse in deze functie? Solliciteer dan nu via de knop 'solliciteer nu' of neem contact op met Marie-José Heuvelman via 06-42516792 of  info@calmos.nl

Type dienstverband
Voltijds, Deeltijds
Startdatum vacature
24 mei 2022
Looptijd vacature
Onbepaalde tijd
Industrie / Sector
Financiële diensten
Werklocatie
Amstelwijckweg 17, Dordrecht, Zuid-Holland, 3316 BB, Nederland
Werktijden
24-40 uur per week
Basis salaris
€2500-€4000 Per maand
Geplaatst op:
24/05/2022
Geldig tot
31/07/2022
Close modal window

Functie:MEDEWERKER COMPLIANCE & REGISTRATIE (BTW)

Bedankt voor je sollicitatie. We nemen zo spoedig mogelijk contact met je op!